Sunday, March 6, 2011

BIARKAN.....

Biarkan.... Hanya aku.....
Biarkan .. hati aku...
Biarkan.. minda aku...
Melayan perasaan aku..

            Andai ini satu kesilapan ku...Maafkan aku....
            Lamunan ini ciptaku...
           Ilham rasa ini dari mindaku...
          Tak terjangkau akal fikiranku....
          Begini jadi urusan ku....

Ku ingin selam hatimu...
Ku ingin jadi sebahagianMu....
Tapi itu bukan yg terbaik fikirmu....

          Kau pergila..... izinku...
          Jauhla ... Relaku...
         Tenang Mu .. doaku...
        Bahagiamu.... amanku....
        Damai la hatimu.... tenteram jiwaku.....

 Maka dariku....
Biarkan mu dgan caramu..
Mungkin Ini yg terbaik buatmu...
Dalam ikhlas ada keterpaksaanku....

        Kerana itu korbanku....
        Agar semua kembali ceria selalu...

Biarkan hati ini menangis lagi...
Ujian ini ujian hatiku....
Airmata ini dari hati.....

Yg nyata Hanya DIA mengertiku...
Ku Mohon Agar DIA selari....
Beri aku Kekuatan hati dan akalku....
Tenteramkan jiwa, hati dan Minda ku
Maka Biarkan ia begini......


 YG TERCIPTA HANYA
NUKILANKU..nukilan HATIKU.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...